تحویل کالا

تحویل فوری و سالم محصول

ضمانت خرید

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق درگاه های معتبر

پرداخت در محل

پرداخت از طریق دستگاه POS سیار

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون مدرن Modern Interior

جستجو، بررسی و انتخاب کالا

 برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون مدرن، از روشهای زیر می‏‌توانید استفاده نمائید:

  • – در صورتی که نام، نوع و یا برند محصول مورد نظر خود را از پیش بدانید، می توانید از نوار یا باکس جستجو با علامت ذره بین استفاده بفرمائید.
    • – روش دیگر، استفاده از دسته بندی محصول است. با قرار دادن نشانگر ماوس روی هر دسته، “زیر دسته” باز می شود و با کلیک روی “زیر دسته” مطلوب، کل محصولات آن دسته برای شما لیست خواهد شد. با فیلتر قیمت، به کالای مورد نظر مطابق بودجه تعیین شده خود دسترسی خواهید داشت.

اضافه کردن کالا به سبد خرید

  • – پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید و مشخص کردن تعداد و جزئیات آن( مثلا انتخاب نوع روکش مبل که چرم باشد یا پارچه)، با کلیک کردن بر روی گزینه “افزودن به سبد خرید”، وارد صفحه سبد خرید می شوید و مشخصات سفارش شما در جدولی نمایش داده می شود.
    • – اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، دکمه “ادامه خرید” را فشاردهید، به صفحه قبلی برخواهید گشت. میتوانید محصولات دیگر را نیز انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید. در همین صفحه، پیشنهاداتی به عنوان کالاهای مکمل کالای انتخابی هم ارائه می گردند که در صورت نیاز می توانید جزئیات محصول را مطالعه و در صورت نیاز به سبد خود بیافزایید.
  • – در صفحه سبد خرید، پس از نهایی شدن انتخاب محصولات، می توانید تعداد محصولات و یا در صورت داشتن کد تخفیف، تغییرات را در قیمت نهایی با فشاردادن دکمه ” بروز رسانی سبد” نهایی کرده و صورتحساب خود را آماده پرداخت نمائید.
  • – اگر برای شخص دیگری سفارش می دهید، این امکان وجود دارد که آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را نیز در سفارش قید نمائید. این امکان با تیک زدن در مربع طراحی شده و پر کردن فرم مربوطه بوجود آمده است.

تسویه حساب

  • – در صورت نداشتن حساب کاربری، باید جدول مشخصات خریدار و آدرس حمل کالا را به دقت پر نمائید. شما می توانید با زدن تیک در قسمت “می خواهید حساب کاربری ایجاد کنید” مشخصات خود را در سیستم فروشگاه ثبت بفرمائید. در غیر اینصورت، روش پرداخت خود را انتخاب و با زدن دکمه ” ثبت سفارش” سفارش خود را ثبت بفرمائید.
  • – برای پرداخت محصولات سفارشی، قبل از حمل می بایست تسویه حساب صورت گیرد. این پرداخت توسط روشهای پرداخت آنلاین و واریز به حساب امکانپذیر است. در خصوص محصولات غیر سفارشی با مبلغ حداکثر بیست میلیون ریال، پرداخت در محل نیزامکانپذیر می باشد. سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند. بدیهی است تحویل کالا پس از تسویه حساب صورت می پذیرد.
  • – در صفحه “سفارش دریافت شد” جزئیات سفارش شما دیده می شود. جزئیات روش پرداخت نیز در این صفحه مشخص شده است.

تحویل کالا

      • – محصولات با توجه به گروه خود، زمان تحویل متفاوتی دارند که در هر محصول، زمان تحویل سفارش قید شده است. برنامه قید شده در بخش زمان تحویل مربوط به روزهای عادی سال است و در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد. بدیهی است که زمان تحویل به اطلاع خریدار محترم خواهد رسید.
      • – تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست  و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. بدیهی است اگر محل ذکر شده، محل کسب و کار قانونی خریدار باشد تحویل انجام خواهد شد.
      • – ارائه کارت شناسایی در زمان تحویل کالا الزامی است. لطفا حتما به همراه داشته باشید. تحویل کالا فقط به فرد مشخص شده در سفارش ثبت شده انجام خواهد شد.
      • – لطفا تطبیق اقلام تحویل گرفته شده با سفارش را در حضور همکاران انجام دهید و در صورت عدم تطابق، فی المجلس صورت جلسه تهیه و امضاء بفرمائید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری و عدم تهیه صورتجلسه به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
      • – در صورتی که کالای تحویلی آسیب‏‏ دیده یا ایراد فیزیکی داشته باشد، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، در حضور همکاران ما، فی المجلس صورت جلسه تهیه و امضاء بفرمائید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری و عدم تهیه صورتجلسه به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. پس از آن با امور مشتریان تماس حاصل بفرمائید تا پیگیری لازم صورت گیرد.
      • – باز کردن جعبه کالا و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت های مربوط راه اندازی شوند، تنها می بایست توسط نصاب مجاز آن شرکت انجام شود. در صورتیکه خریدار خود اقدام به نصب نماید، مسئولیت نصب به عهده خریدار است و شرایط گارانتی و نصب جاری نخواهد بود.
      • – در صورت وجود هزینه جداگانه برای نصب هر کالا، مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده و یا به صورت درصدی از قیمت کالا محاسبه شده و در فاکتور نهایی درج می گردد.
      • – گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود. moderninterior.ir هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را در موارد لازم انجام خواهد داد.
      •  

 مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون مدرن Modern Interior

    • – خریداران در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری دارند. پردازش سفارشات از ساعت ۹ الی ۱۸ شنبه تا چهارشنبه روزهای کاری صورت خواهد پذیرفت.
    • – خریداران و مشتریان گرامی می بایستی درهنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در درج اطلاعات در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار می باشد. توصیه می نماییم قبل از قطعی نمودن سفارش از مشاوره تلفنی ما بهره مند گردید.
    • – ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مبذول خواهیم نمود. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی همزمان با سفارش شما به پایان برسد، حتی پس از اقدام خریدار به سفارش‌‏گذاری و پرداخت، سفارش مزبور لغو و وجه سفارش به خریدار مسترد خواهد گردید. در صورت درخواست خریدار گرامی، امکان جایگزینی کالا و یا عودت مبلغ وجود دارد.
    • – درخصوص حمل کالا تا درب محل سفارش، هزینه حمل در صفحه هر کالا مشخص شده است. برای حمل کالا به شهرستان ها، ارسال بصورت پس کرایه انجام خواهد شد و خریدار موظف به پرداخت آن به شرکت باربری می باشد.
    • – حمل کالا تنها تا درب محل سفارش به عهده ماست و درصورتی که نیاز به خدمات ویژه برای جابجایی و تحویل کالا در محل مورد نظر خریدار باشد، میبایستی هماهنگی قبل از ارسال از سوی خریدار بوجود اید.
    • – در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید خریدار برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است.
    • – درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده، خریدار در هنگام تحویل کالا در محل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی امکان تحویل کالا میسر نگردد، حمل مجدد کالا، مستلزم پرداخت هزینه حمل ازسوی سفارش دهنده کالا خواهد بود.
    • – درخصوص کالاهایی که بخشی از پرداخت آن موکول به تحویل کالا شده است، تسویه کامل فاکتور هنگام تحویل کالا به صورت پرداخت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان الزامی است و ارائه اسناد تعهد آور نظیر چک پرداخت محسوب نمی گردد. بدیهی است که در صورت عدم تسویه حساب، کالا عودت داده شده و کلیه هزینه ها و ضرر و زیان ناشی از عدم پرداخت، به عهده سفارش دهنده می باشد.
    • – با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده در سایت moderninterior.ir (کالاهای معماری و دکوراسیون داخلی مدرن ) برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند و کالا قابل فروش به فرد دیگری نیست. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر ۵۰ درصد از مبلغ کالا می گردد و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
    • – درمورد کالاهایی که سفارشی ساز نیستند، یعنی کالا درانبار سایت ir یا تامین کننده وجود دارد، انصراف از خرید کالا تا قبل از پروسه حمل کالا به مشتری مورد قبول است و وجه پرداختی مشتری به طور کامل برگشت داده خواهد شد. سفارش دهنده می بایست انصراف خود را به سریع ترین روش ممکن اعلام نماید. اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا باز نشده و کالا مورد مصرف قرار نگرفته باشد. بدیهی است که هزینه حمل نقل به عهده سفارش دهنده می باشد.
    • – هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده، کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید سایت moderninterior.ir نیست.
    • – درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد، مورد بررسی و در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا، براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود.
    • – درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده سایت moderninterior.ir خواهد بود.
    • – درمورد رنگ کالا همانطور که در توضیحات محصول ذکر شد، به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمونیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. لذا قبل از خرید با مشاوره با ما و درخواست ارائه کالیته از انتخاب رنگ کالا اطمینان حاصل نمایید.
برند سایت